At the end of the day

Barely rested a little bit and it’s 21 PM already.

How.

How could I ever leave my kitties. How could I do that for whole two weeks?
They are so cute, so sweet, so loveable.
And if that wasn’t enough, they hunt down every single mosquito which dares to fly into my room.

I just wanna be back home and cuddle up with my kitties and don’t care about anything else.

Or is it just a pure envy that I feel?
Because I envy my cousin so much. He’s just 14, so he doesn’t have to give a shit about live.
He can sit all day long at home doing nothing. Enjoying his holidays. If he is hungry, his mum prepares him a sandwich. What yummy sandwiches he had yesterday! With goat cheese, rucola and all. The smell itself made me hungry. Yet I just sat there and said nothing. I should be thankful that they let me live here for free and I didn’t have to rent a flat for more than I am earning.
Being a twentysomething sucks, totally sucks.

I want my childhood back.

turned on the news and my first reaction was like HOLY SHIT WHAT I WAS EVEN COMPLAINING ABOUT I’M FINE I’M ACTUALLY FINE EVERYTHING’S OKAY.

but only for a moment.

Working into the night.

archistudent:

10pm: Well let’s try to make a model of a set of modules showing the structure and materials. 

12am: Well let’s try to make a model of just one module showing the structure and materials. 

1am: Well let’s try to make the framework and maybe a simple trace paper facade. 

2am: Well let’s try to make the framework.

3am: Well let’s try to make part of the framework.

4am: Well let’s try.

5am: Well.

Why am I so torn apart. Somehow believing I am progressing yet feeling that nothing’s in the right place.
Dunno if it’s gonna help but I want my kitties back.
No idea how it happened but it looks like I got a friend here, not actually doing something about it. Nice, but it’s too short for me to trust anybody. And I feel a little bad about it because I receive a lot of support and can’t give much in return.
Also my aunt and my cousin came for the holidays and it’s much worse than when it was just my uncle. Now I am invisible, out of the main course, like I didn’t much exist or something. My cousin is permanently glued to his computer and my aunt just keeps shouting at him and at my uncle and has permanent PMS or something. Yay family.
Also the investor liked my version of the project better than what my boss proposed. Wow much pro. Thought was going to be a good day at the job yet at the end I heard that I should be at the office 9-18, not 8.30-17.30 because it’s totally not cool and they are angry with me. As if I was controlling the bus timetables. What the hell.

New ability unlocked

Congratulations! You’ve learned COFFEE MAKING at the OFFICE location!
+10 energy
+2 effectiveness
+5 social abilities
-5 helplessness

chocolateist:

pardonmewhileipanic:

bestnatesmithever:

captcreate:

The leg up at the end tho.

I like the coach, putting his hands on his knees like, “Welp, that wasn’t it.”

i was almost like “oh man that sucks” and then her leg popped and i fucking lost it

That leg is killing me

Little reminder that even if you fail, fail like a pro.

chocolateist:

pardonmewhileipanic:

bestnatesmithever:

captcreate:

The leg up at the end tho.

I like the coach, putting his hands on his knees like, “Welp, that wasn’t it.”

i was almost like “oh man that sucks” and then her leg popped and i fucking lost it

That leg is killing me

Little reminder that even if you fail, fail like a pro.